بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

مبل راحتی جدید فیروزه ای | 2 تا از بهترین مدل های مبلمان فیروزه ای

در دنیای یکنواخت امروز که خونه ها پر شده از لوازم دکوراسیونی تکراری، فرش ها و پرده های یک شکل و باقی لوازم منزل، اکثر افراد از چیزهای متفاوت و خاص و متنوع استقبال میکنن. یکی از این تنوع ها در رنگ مبلمان هست که تاثیر زیادی بر حال و هوای خونه و اعضای خانواده داره! رنگ فیروزه ای، رنگی هست که جدیدا مد شده و خانم های زیادی این رنگ رو برای منزل شون انتخاب میکنن! از همین بابت هم امروز قصد داریم تا 2 تا از بهترین مبل های راحتی جدید فیروزه ای رو بهتون معرفی کنیم.

البته به این نکته دقت کنین که فیروزه ای یا Cyan یک رنگ خاص و متفاوت هست، و به همین دلیل نکات مهمی رو در چیدمان و ست کردن اون باید مدنظر داشته باشید! بنابراین پیشنهاد میکنیم که حتما قبل از اینکه بخوایین مبل با این رنگ رو خریداری کنین، راهنمای فروشگاه سوفاداتیس که درباره مبل راحتی فیروزه ای رنگ هست رو مطالعه کنین.

مبل راحتی، یکی از مرسوم ترین انواع مبلمان هست که تقریبا میشه گفت انتخاب اول اکثر خانواده های ایرانی برای خرید مبل منزلشون هست؛ از اونجایی که این محصول فضای زیادی رو در پذیرایی منزل اشغال میکنه و تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون خانه شما داره، پس خیلی مهمه که یک انتخاب درست و متناسب با خونه خودتون انجام بدین.

مبل برقی موناکو

اگر دنبال یک مبل راحتی مدرن و همچنین تخت خواب شو هستی، مبلمان موناکو یکی از بهترین گزینه هایی هست که توی ایران میتونی پیدا کنی! Monaco با یک دکمه به تخت خواب تبدیل میشه؛ شارژر داره و میتونی گوشیت رو بهش وصل کنی، هدبرد چندتنظیم داره و خیلی از قابلیت های دیگه که در ادامه بهت معرفی میکنیم.

مبل برقی موناکو

موناکو یک مبل 8 نفره راحتی فیروزه ای هست که البته در رنگ های زیاد دیگه ای هم ارائه میشه، و هرکدوم جذابیت خاص خودشون رو دارن! (برای اطلاع بیشتر به وبسایت Sofadatis.com مراجعه کنین و از کارشناس هاشون مشاوره بگیرین). این مبل از چوب روسی برای کلاف یا همون بدنش ساخته شده و همچنین دارای پایه های فلزی بسیار مقاوم هست.

در نشمین این مبلمان از اسفنج 35 کیلیویی یورولوکس استفاده شده که باعث میشه تا حتی 10 سال هم هیچ اتفاقی براش نیوفته و کاملا سالم بمونه. موناکو از یک مبلمان 3 نفره تخت شو برقی + یک سه نفره ساده + دوتا تک نفره ساده تشکیل شده.

مدل 3 نفره برقی برای پذیرایی و اتاق تلویزیون فوق العاده هست! چرا که دارای هدبرد چندتنظیمه و موقع تلویزیون دیدن میتونین اون رو تنظیم کنین و بدون هیچ خستگی ساعت ها به استراحت یا دیدن تلویزیون بپردازین. همچنین با داشتن شارژر، میتونین همزمان گوشی تون رو هم به شارژ متصل کنین.

مدل های تک نفره موناکو کاملا طبی و براساس اصول ارگونومیک تهیه شده که باعث میشه گردن، زانو و کمر شما هیچ فشاری بهش وارد نشه و حتی با نشستن های طولانی مدت هم مشکلی برای شما پیش نیاد. قیمت مدل اصل موناکو 98,500,000 تومان هست و درصورتی که از فروشگاه مبلمان سوفاداتیس تهیه بشه، دارای 2 سال گارانتی تمام و کمال هم میشه.

مبل ال فیروزه ای سی بل

لوکس ترین، مجلل ترین و پر امکانات ترین مبل ال ایران! ال آپشنال سی بل یک انتخاب جذاب و عالی برای کسایی که به دکوراسیون مدرن و اسپرت علاقمند هستند؛ با کلی امکانات جذاب و خاص. ال آپشنال سی بل، یک مبلمان بزرگ و با قابلیت هایی در حد یک هواپیمای فرست کلاس هست! این مبلمان که با چوب روسی و راش ساخته شده واقعا یک مبل عجیب و غریبه.

مبل ال فیروزه ای سی بل

این مبلمان میتونه به تخت خواب تبدیل بشه؛ سیستم صوتی بلوتوثی داره و میتونین با موبایل تون موزیک پخش بکنید باهاش؛ مثل موناکو هدبرد چندتنظیم داره؛ شارژر بی سیم داره؛ 10 تا نشیمن فوق العاده نرم و راحت داره و کلی قابلیت دیگه که فقط باید ببینش تا باورت بشه!

اجزای اصلی این مبل شامل: دو عدد کاناپه سه نفره؛ کنج و لاوست هست. همچنین ال آپشنال دارای یک ست کامل دکوراسیونی هست متشکل از: ست 8 نفره مبلمان؛ غذاخوری؛ آینه و کنسول؛ میز tv و سرویس خواب. قیمت این مبلمان 99,500,000 تومان هست و این مدل هم شامل 2 سال ضمانت هست. در ویدیوی زیر میتونین قابلیت های این مبل رو مشاهده کنین:

خب در اینجا سعی کردیم که دوتا از بهترین مبل های راحتی با رنگ فیروزه ای رو به شما معرفی کنیم که به معنای واقعی در ایران شماره یک هستند! ویژگی های منحصر به فرد و خاصی دارند که هرکسی واقعا دوست داره اونهارو داشته باشه؛ البته اگر برای خرید رنگ فیروزه ای این مدل ها شک دارین و مطمئن نیستین، میتونین خیلی راحت با کارشناسان فروش سوفاداتیس تماس بگیرین و از اونها راهنمایی بخوایین که کدوم رنگ مناسب منزل شماست.

برچسب ها : مبل,مبلمان,دکوراسیون,دکوراسیون داخلی

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها